Se enkelt indlæg
Gammel 15-04-2011, 20:10   #2
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pitte Se meddelelser
Hvor vigtigt er det at jeg er opmærksom på små detaljer? Hvad skal jeg være særligt opmærksom på, i forhold til hvad kommunen vil kunne finde på at læse ud af forskellige ting?
Det er rigtig svært, at svare på når man hverken kender din situation eller din rp.

Hvis du er bange for, at de fokuserer for meget på det med uddannelse, så kan du evt. skrive noget uddybende om hvorfor du ikke mener, at uddannelse er vejen frem.

Måske vil det være noget med, at fremhæve dine koncentrations- og hukommelsesproblemer og selvfølgelig andre relevante ting.

Hvis du gør dette, så lad være med, at skrive noget med "måske" eller "muligvis", for så giver du bare kommunen mulighed for, at fortsætte med at "skønne", du er nødt til, at skrive det meget sort-hvidt, enten kan du eller også kan du ikke, håber du forstår hvad du mener.

Hvis det så om 2 eller 5 år viser sig, at du godt tør satse på uddannelse, så er der jo ikke nogen, der kan "komme efter dig" for det, der er jo ingen af os, der kan spå om fremtiden.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat