Se enkelt indlæg
Gammel 11-04-2011, 10:15   #251
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Brev fra formanden fra Erhvervs- og Beskæftgielsesudvalget.

Hejsa,

Jeg fik brev i lørdags fra ovennævnte person i min kommunen, det var så et svar på den mail jeg havde skrevet til Socialudvalgs formanden. Jeg troede jo at jeg her skulle have datoen på min indstilling til PN, men ok vente, vente...

Jeg vil blot citere lidt så andre også kan få gavn af hvordan sagsbehandlingen bør være i ens sag.

De skriver bla.:

"Behandlingen af sager om tilkendelse af førtidspension er ofte komplicerede og kræver inddragelse af andre, f.eks. læger, hospitaler, arbejdsprøvninger m.m. og kan derfor strække sig over lang tid.

Det er derfor også vigtigt at man som borger løbende bliver inddraget i sagends behandling og løbende bliver orienteret om hvor langt sagen er nået.

Dette er ikke sket i din sag, og det beklager både Jobcenteret og jeg.

Jeg har bedt Jobcenteret om at tage kontakt til dig, således at der kommer en afklaring i din sag."


Jeg modtog jo så min rp. 14 dage forinden dette brev, men kun en uge efter jeg mailede mine indsigelse. Det er da rart at de tog action, jeg blev så ikke kontaktet af Jobcenteret, men som I siger så må jeg jo nok bare være tålmodig med resten indtil videre.

Måske burde jeg svare ham her tilbage om at jeg modtog rp, men ikke personlig kontakt pr. mail eller tlf. kun korte svar når jeg spurgte hertil eller rykkede herfor. Ved ikke om jeg gider bruge krudt herpå, selvom det skulle hjælpe i min sag, gør det nok ikke det bedre for andre, de er nok hurtigt tilbage ved "normalen" i det jobcenter... !!?
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat