Se enkelt indlæg
Gammel 05-11-2007, 00:33   #42
majs
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 31-12 2006
Indlæg: 268
Styrke: 18
majs er rigtig godt på vej
Det lyder både bekendt og endnu mere groteskt end først antaget, i og med at det jo så er en offentlig aksept af tilsidesættelse af vor retssikkerhed.
Jeg svinger hatten for at sådanne uterligheder bliver dokumenteret Jeg bakker op med mit skrip her, da jeg ikke formår at komme til pressekonference.

Dette berører virkelig mange her på K10, som af den grund sidder fast i systemet.
Der blev skrevet at det ikke var regeringens/socialministeriets opgave at ansætte lægekonsulenter / udarbejde deres ansættelses brev/beføjelser/ansvarsfrihed, men det må da i høj grad være i regeringens/socialministeriets interesse, at overvåge og sikre at kommunerne handler i overensstemmelse med den vedtagne retssikkerhedslov og i aller højeste grad at sikre at læger ikke arbejder i områder udenfor deres lægeløfte!

Jeg må også sætte spørgsmål ved hvilke personer det er, som har ladet sig uddanne til læge og så vil tjene penge på at arbejde på falske forudsætninger?

Må vi bede om at de øverst ansvarlige, omgående!, tager hånd om den retssikkerhed de selv har indført for os!!

Flot gået, at det er kommet frem og bliver dokumenteret. Jeg beder for al lydhørhed for fremlæggelserne!

Mvh
majs
majs er ikke logget ind   Besvar med citat