Se enkelt indlæg
Gammel 23-03-2011, 23:53   #5
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af sniffeline Se meddelelser
Jeg vil gerne være med, og jeg kan sikkert finde flere, der vil. Men som skrevet, i et andet indlæg, er jeg ikke på facebook.

Kan du evt. skrive lidt mere, eller sende mig en pb?
Der er et par grupper inde på Facebook, hvor vi er aktive omkring dette, bla denne
http://da-dk.facebook.com/home.php?s...54880637898559

Sniffeline - du får lige en mailadresse i pb

Der begynder så småt at ske noget. David har arrangeret et møde med en journalist fra Midtjyllands avis. Jeg vil også være der, og det kunne være en god ide, hvis et par stykker mere vil være med. Måske ikke nødvendigvis for at komme i avisen, men for at give journalisten 'kød' nok til nogle historier

Han har også fået sat et møde i stand med socialudvalgsformanden d. 7. april, og der ville det også være godt, hvis flere vil være med

Ellers har vi snakket om at samle historier, for at få lavet en form for dokumentation at problemet er reelt, og det ikke kun er 'en enkelt sur mand, der har lyst til at skælde ud på systemet'

Vi har også snakket om der skal laves en separat hjemmeside for syge borgere i Silkeborg. men mangler nogen, der kan gøre det

Vi har snakket om at gøre, hvad vi kan for at udbrede budskabet, så flere byer følger med. Så det måske i sidste ende kan ende med en national protestdag, hvor sygemeldte i landets kommuner protesterer samtidigt

Men aller mest handler det bare lige nu at samle så mange vi kan, og mødes, så vi kan snakke om, hvad vi har lyst til, der skal ske, og hvad vi kan gøre, for at det sker. Måske det bare ender med en hyggelig kop kaffe med ligesindede. Måske det ender med en ny protestbevægelse. Hvem ved? *gg*
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat