Se enkelt indlæg
Gammel 21-03-2011, 13:29   #738
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
"Hvornår var det nu det var”, at socialministrene udtalte at de ville gribe ind overfor ”BRÅDNE KAR” i kommunerne???

Søborg d. 21.02.2011

Folketingets Socialudvalg
Christiansborg
1240 København K.


Kære Socialudvalg

Spørgsmål til Socialministeren

”Hvornår var det nu det var”, at socialministrene udtalte at de ville gribe ind overfor ”BRÅDNE KAR” i kommunerne hvis lægekonsulentfunktionen ikke virkede efter hensigten, og altså hvis de benyttede –RETNINGSLINJER vedrørende lægekonsulenter som oversættere af læge- og speciallægeerklæringer, ikke blev fulgt?

Jeg skal her fremlægge et konkret bevis på, at Gladsaxe Kommunes lægekonsulent Claus Bjerregaard ikke kan stilles til ansvar ved domstolene for som ”FIRMAETS MAND”, at have vurderet og udtalt sig ved brug af ”sagsbehandlerens” fremlagte usandfærdige oplysninger, og dette til trods for, at det i ”Redegørelsen” fra Retten i Glostrup fremgår alt hvad han er skyldig i - vedrørende fratagelsen af min hjælp i 3½ år!

En anlagt erstatningssag mod Gladsaxe Kommune ved Østre Landsret tabte jeg, fordi lægekonsulenten indgår i sagen. Sagsbehandleren begrundede Gladsaxe Kommunes drastiske nedskæring af hjælp (75%) med, at jeg ”selv” cyklede over længe stræk, og som lægekonsulent Claus Bjerregaard vedgik på trods af, at han ved fra ”STATUSATTEST” fra min egen læge, at det kan en person med mit handicap, ikke selv gøre.

Lægekonsulenten er ifølge Retten i Glostrup skyld i, at mit liv blev fysisk og psykisk ødelagt, fordi han ikke skulle stå til lægeligt ansvar for det han gjorde imod mig, og på tværs af de til sagen fremlagte lægeoplysninger!

Min sociale retssikkerhed er med brug af nogle RETNINGSLINJER, ulovligt blevet fjernet!

Gladsaxe Kommune sparede ved udnyttelsen og misbruget af lægekonsulentens udtalelser, og hans tilsidesættelse af – STATUSATTEST – fra min egen læge i alt 2.141.064,85 kroner på, at fjerne 75% af min berettigede hjælp, og derved gøre mig unødvendigt mere handicappet.

Vedlagt kopi af:
" " " Retten i Glostrup: Dom af 24. april 2007 – Sag nr. BS 05-89-461/2006
" " " Retten i Glostrup: Redegørelse retsplejelovens § 218 a, stk. 3. – BS 05-89-461/2006
” ” " Citat: af Redegørelse. RETNINGSLINJER for lægekonsulenter.
” ” " Østre Landsrets Dombog af 2. juli 2006: Erstatningssag mod Gladsaxe Kommune.
” ” " Gladsaxe Kommunes egen beregning af besparelsen på nedskæring af min hjælp.

Venlig hilsen

Benny Gerhard
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat