Se enkelt indlæg
Gammel 14-03-2011, 17:46   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af curls Se meddelelser
Tak for dit indlæg. Du behøver ikke belære mig om, hvad retssikkerhedsloven og forvaltningsloven er.

Du spørger, hvad for en uddannelse, jeg har. Kommunom uddannelsen. Udover uddannelsen arbejder jeg med lovgivningen hver dag på jobbet.Det vil med andre ord sige også retssikkerhedsloven og forvaltningsloven. Har også en række kurser relateret til at forstå og arbejde med lovgivningen.

Jeg vil nu holde mig en lang pause fra den her forum.
Jamen den kender jeg godt til, har adskillige veninder med den overbygning på deres Hk uddanelse ..

men hvordan du kommer frem til at jeg vil belære dig om noget det er mig en gåde, som jeg ser det så snakker lovgivning og hvad der står i den og hvordan den bruges ..

jeg snakker om lovgivning hvad der står i den og hvordan man kan bruge den..

Det er vigtigt at vi alle kender både forvaltningsloven og retssikkerhedsloven OG at vi tør bruge den når det er nødvendigt .. opdager vi at vores sag er kørt af sporet er der jo mange ting der kan gøres i disse to love...

og vi skal ikke være så bange for at bruge disse midler .. jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare dig det tror ikke du forstår hvad det er jeg mener ..

Bedste eksempel jeg lige kan komme på er når nogen skriver § 17 på forliggende grundlag , så kommer der altid mange ind og skriver at det skal man passe på med man kan skade sin sag og det går så godt som aldrig igennem..

DET er jo noget fis der er adskellige eksempler her på siden på at de er gået igennem, man skal selvføglig kigge på det hele ...

folk der ikke får deres aktindsigt skal ikke sidde og please sagsbehandlere for at få den , de skal gå i gang med at klage over det via de klage muligheder der er i div lovgivninger

folk der ikke får opfølgningsmøde skal bruge lovgivningen til at få sparket deres sagsbehandler i gang

vi vil meget gerne have div problematikker frem for resten af befolkningen men tit og ofte sker det at folk simpelthen ikke tør melde ud når muligheden så er der ...

det er sådanne ting jeg mener og intet med hvor dygtig er du hvor dygtig er jeg ..

det er sørgeligt at se mennesker komme her og søge støtte for derefter at høre at man skal passe på ikke at skade sin sag.. nej vi skal passe på ikke at skade vores alles sag ...

og så lige til sidst så var intet af dette rettet mod dig .. det var bredt .. beklager du har taget det til dig som du har .god pause det kan vi alle trænge til engang imellem
  Besvar med citat