Se enkelt indlæg
Gammel 30-10-2007, 11:50   #57
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Citat:
Kære Politikere

Er der nogen der vil tage ansvar og gribe ind overfor socialministerens manglende effektivitet imod lægekonsulenter?



Jeg har sendt vedhæftede breve til Karen Jespersen.


Socialministeren må aldeles omgående gribe ind i denne scociale skandale eller, at

. hun må påpege, at jeg ikke har nogen sociale rettigheder i danmark,

. hun må påpege, at kommunen "rent administrativt" har ret til som gjort, at fjerne mit handicap - og efterfølgende 75% af min berettigede hjælp og derved, at gøre mig fysisk dårligere,

. hun ikke i sit embede vil eller ønsker, at opfylde sine forpligtigelser som "social minister" for landets borgere.


Venlig hilsen

Benny Gerhard

www.Benny-G.dk


På grund af valgkampen skal man vist ikke forvente, at få svar på mine seneste breve til socialministeren.

Folketingets Socialudvalg har bekræftet modtagelsen af mine breve, og omdelt dem.

Men det betyder dermed ikke, at nogen politikere gider at røre ved en social sag der "ved sagsbehandlerens brug af løgne" i oplysninger til kommunens lægekonsulent - er kørt helt af sporet i systemet, ved domstolene, og i henhold til mine sociale rettigheder



www.Benny-G.dk
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat