Se enkelt indlæg
Gammel 28-02-2011, 16:39   #18
China
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2011
Indlæg: 9
Styrke: 0
China er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af ladybird Se meddelelser
hvis der ikke var medgivet klagevejledning sammen med den skriftlige afgørelse om standsning af sygedagpenge så gælder klagefristen på 4 uger først fra du modtager klagevejledning

du begærer også aktindsigt hvis du ikke allerede har gjort det

Samtidig ville jeg så også bede om at få genoptaget dine sygedagpenge igen fra dags dato.
For jeg går udfra du stadig har dagpengeret i din a kasse og så selvfølgelig begrunde med når kommunen nu mener du er afklaringsklar så kan forlænges med op til 39 uger.

Jeg kan godt følge hvis sygepenge ikke kan forlænges hvis du har været i deres øjne så de ikke mente du kunne afklares nu, men hvor er argumenterne og lægeudtalelserne der udelukkede det dengang i oktober?

Hvis du nu på kontanthjælp klar til afklaring kan jeg ikke se nogen grund til hvorfor du så ikke nu skulle kunne afklares på sygedagpenge.

Hvad synes andre herinde og du selv?

Kunne der være en fornuftig tanke i blot at søge om genoptagelse og så anke det istedet hvis afslag?

Såfremt du evt er mere klar nu er der måske bedre argumenter for genoptagelse.
Hej

Ja jeg er medlem af A-kasse.
Du skriver 39 uger, så er det jo lettere imponerende, at vikaren har vurderet jeg ikke kunne forlænges, da jeg var for dårlig, når jeg allerede efter 9 - 10 uger melder ud, at nu er jeg klar til at blive arbejdsafklaret,

Med venlig hilsen
China er ikke logget ind   Besvar med citat