Se enkelt indlæg
Gammel 17-02-2011, 13:52   #8
Sannepil
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2011
Alder: 45
Indlæg: 160
Styrke: 14
Sannepil er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Har du noget at miste ? Er du ikke på kontanthjælp allerede ? Jeg startede afklaring mod fleks i 2008 og skulle i år gerne have hevet en ftp. hjem via en §18 hvor kommunen søger. Dette har de indset efter en 6 mdr. arbejdsprøvning, 3 psykiatriske lægeerklæringer, afprøvning af nyt medicin i 3 mdr. flere statusrapporter osv. Så det er gået stærkt.

Du har jo alle mulige rapporter i din sag, arbejdsevne vurdering, der sikkert viser hvad de skal i forhold til ftp. osv. Så som jeg ser det har du ikke noget at tabe, specielt ikke hvis kommunen ikke vil indstille dig fra deres side af, så ville jeg da selv gøre det.

EE
Hej.
Det er lægekonsulenten der bliver ved med at ville have flere undersøgelser, hun ville også sende mig på lykkepiller, men der sagde min læge stop, da jeg jo ikke har en psykisk lidelse og hun derfor sagde at de så lige så godt kunne prøve d vitaviner eller fiskeolie, da det nok hjalp lige meget.

Jeg er bange for et afslag for det er jo ting de selv har sat i værk, men når de får af vide at min arbejdsevne er ikke eksisterende, så finder de på noget nyt.
Bomis afgørelse ville de heller ikke acceptere eller noget af det andet, så hvis jeg selv søger er jeg bange for at de vil anbefale af afvise min sag.
Sannepil er ikke logget ind   Besvar med citat