Se enkelt indlæg
Gammel 13-02-2011, 13:22   #725
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Timing is everything!

[QUOTE=Benny Gerhard;148722]"ÆNDRING" af min ide om "ÅBENT HUS" på min fødselsdag!

VIGTIGST
I midten af juli er det min plan, at få banket en stor DEMONSTRATION op inde på Christiansborg, med så mange sagkyndige talere mod uretfærdighederne med de ansvarsfrie læger som muligt. Der skal også være jurister.
************************************************** ********


Kære Benny,
Ideen om en folkesamling er helt rigtig - men tidspunktet kunne desværre ikke være værre valgt.

Politikere og ande beslutningstagere, samt størstedelen af befolkningen, er jo over alle bjerge, på ferie.
Der er agurketid for medierne, javist, men hvad er der ved at få sendetid og spalteplads, når ingen ser det?
Det er jo ikke journalisterne vi skal underholde, men de folkevalgte der skal provokeres og råbes op!

Og når selv de mange lavt /ikke uddannede ægyptere til sidst fik fjernet Mubarak, ved ren og skær vedholdenhed, ved vi jo her på siden at du er Olympisk mester i Vedholdendhed, og at du sikkert ikke vil betænke dig et sekund på at installere dig i campingvogn ved Chr.borg - hvilket jeg synes du skulle! (hvis det rent praktisk er muligt) - for at holde ilden ved lige.

Dit/vores projekt fortjener derfor al den planlægning og den snilde vi tilsammen kan mobilisere - vi ORKER da ikke at rende panden mod flere mure, indsatsen SKAL bare ændre på nogen denne gang.

Hvad med at lave en ny tråd - under Politik og Samfund, der hedder: 'DEMONSTRATION FORAN RÅDHUSPLADSEN TIL AUGUST' ?

Midt/slut august er folket tilbage efter ferien, også politikere, selvom Folketinget ikke officielt er åbent.

Den almindelige dansker er fyldt op med gode vibrationer - har fået dækket nogle basale behov - og vil derfor være mere modtagelige for at udvise empati og deltagelse.

"Efter ferien" er også ofte det tidspunkt mange firmaer vælger til at indføre forandringer, så man har mulighed for at få opbakning af helt nye utilfredse/frustrerede (fyrede!) personer.

Politik er TAKtik, og vi må hyle med de ulve vi er iblandt!

Håber du havde en god fødselsdag Benny - i tankerne gav jeg dig førligheden tilbage

We SHALL overcome!

Sidst redigeret af L.S.; 13-02-2011 kl. 18:08.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat