Se enkelt indlæg
Gammel 11-02-2011, 20:29   #15
Vej86
Afhængigheds tegn af K10
 
Vej86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2010
Lokation: Verden
Indlæg: 384
Styrke: 14
Vej86 er ny på vejen
Flytte IKKE til Skive de gør hvad de selv vil. Der er en på et andet netværk som har kæmpet i over 2 få at få hjælp og hun har ikke fået det i nu. Selv om alle andre Siger at hun skal ha hjælp men hun har ikke fået det nu. På en måde har hun fået hjælp men ikke noget hun kan bruge til noget som helst.

Har kæmpet i mod Aalborg en gang var tæt på at gå Psykisk ned på det. Det var og så Aalborg som tilbød med førtidspension 8 måneder før jeg selv bag om den. De betalt min efterskole. Aalborg Har betalt for jeg siden jeg var 2 ½ og ind til i dag er 24 år så Hvis jeg ser bort fra de 1½ jeg kæmpede i mod Aalborg så er Aalborg god at bo i når men Har særligt behov. Det var faktisk kun efterskolen der ikke var i Kommunen ellers har der altid været tilbud i Kommunen og i Samme by som bor i. Bor så i selve Aalborg.


Ved ikke om det er nemmere at få hjælp når det men er født med ?? Altså de fik af hvad at jeg blev født men noget der godt kan betyde at jeg skal ha hjælp men tiden
__________________
Så er der tid til at tage en længere pause fra k10. Håber det går godt med jer der ude Der flere ting som kræver mig sø som mit eget handicap og min sygdom
Vej86 er ikke logget ind   Besvar med citat