Se enkelt indlæg
Gammel 09-02-2011, 11:42   #720
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
"ÆNDRING" af min ide om "ÅBENT HUS" på min fødselsdag!

Det bliver lidt for uoverskueligt med mennesker i mit hus, og som jeg ikke tidligere har mødt.

Min alder kunne jeg heller ikke overskue før jeg fik lommeregneren frem, og fandt ud af at jeg faktisk bliver 66 år denne dag.

Jeg inviterer familie hjælpere og andre udvalgte med kendskab til, og medvirken i min sag.

VIGTIGST
I midten af juli er det min plan, at få banket en stor DEMONSTRATION op inde på Christiansborg, med så mange sagkyndige talere mod uretfærdighederne med de ansvarsfrie læger som muligt. Der skal også være jurister.

De politiske partiers arbejdsmarkeds-, sundheds-, rets- og socialordførere, kan så stå frem og forklare hvorfor DERES partier, ikke arbejder for, og ikke griber ind for at få et juridisk lovligt socialt velfærd for de svage, nemlig de syge, arbejdsskadede og handicappede!

Til august er det 10 år siden jeg mistede mit fysiske liv som handicappet, og det kan bruges til at vælte regeringen, eller til at udløse erstatning til de mennesker regeringen har MISHANDLET "ADMINISTRATIVT, ved brug af "RETNINGSLINJER" til tilsidesættelse af lægeloven!

Citat:
PS: Jeg har beviserne fra domstolene, på ulovlighederne.
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat