Se enkelt indlæg
Gammel 26-01-2011, 10:46   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Man kan altid forlange at få en afgørelse på skrift...

Dette kan man forlange i 14 dage efter man har fået den mundtligt..

At skulle i arbejdsprøvning er en afgørelse...

Man kan altid klage over den arbejdsprøvning man bliver sendt i...

Jeg ville som borger...hvis jeg havde en ressourceprofil der ikke har været opdateret i flere år...selv aflevere en opdateret ressourceprofil...så sagsbehandleren ikke har den undskyldning at h*n ikke vidste at der var skånehensyn...

Hvis det så var man alligevel blev sendt i en arbejdsprøvning...som man ikke kunne klare...feks hvis ens skånehensyn ikke blev taget alvorligt....ja så ville jeg klage over arbejdsprøvningen med henvisning til at min ressourceprofil ikke var blevet opdateret inden man blev sendt afsted...

Man kan som sagt tidligere jo ikke klage direkte over ens ressourceprofil....men men....man kan godt klage over en afgørelse der har skulle tage udgangspunkt i ens ressourceprofil...

Dette er den eneste måde man kan klage over sin ressourceprofil...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat