Se enkelt indlæg
Gammel 23-01-2011, 13:03   #711
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Dette spørgsmål har jeg stillet ministrene, men ingen ved hvad de har med at gøre

Justitsminister Lars Barfod, ved intet om jura, da han har sendt spørgsmålet videre til Sundhedsministeriet!

Citat:
Jeg efterlyser en ”lovparagraf”, der fritager læger for ”ansvar” i lægegerningen!

Hvilken lovparagraf i Lægeloven er gældende, og som er vedtaget af folketinget, der lovligt fritager lægekonsulenter der er i besiddelse af deres ”lægeautorisation” for ansvar, når de skal oversætte lægeerklæringer, og skal forklare ”lægefagligt” materiale i kommunerne?
Fra – Indenrigs- og Sundhedsministeriet – af 17.11.2010


Indenrigs- og Sundhedsministeriet har modtaget Deres henvendelse af 6. oktober 2010, hvor De spørger om baggrunden for, at lægekonsulenter ansat i kommunerne, ikke er underlagt bestemmelsen i autorisationslovens § 17 (den tidligere lægelovs §6).

Som oplyst i ministeriets brev til Dem af 6. maj 2010, henhører klager over afgørelser i sager efter serviceloven under Socialministeriet, hvorfor ministeriet skal henvise Dem til at rette henvendelse dertil.

Venlig hilsen

Jane Vinther Brøndum
__________________________________________________ _____________


Fra – Socialministeriet – af 20.01.2011


Socialminister Benedikte Kjær har bedt mig meddele, at din henvendelse hører under Indenrigs- og Sundhedsministeriets ansvarsområde, og socialministeren kan derfor ikke svare på dit brev.

Dit brev er sendt videre til Indenrigs- og Sundhedsministeriet, og du må afvente svar derfra.

Med venlig hilsen

Mette Holm Simonsen
Sekretær for ministeren
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat