Se enkelt indlæg
Gammel 21-01-2011, 11:41   #22
Mario
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 21-12 2010
Indlæg: 35
Styrke: 14
Mario er ny på vejen
Jeg er helt enig i at det er absurd at mennesker skal arbejde til de er 70 år, en pensionsalder på 67 år er vel ok. Men det er en anden diskusion og ikke et argument for at vi ikke har råd til efterlønsordningen.

Med hensyn til dit link til OECD så har de udtalt og beskrevet ret klart, at Danmarks største problem er konkurrenevnen vores omkostninger i produktionen er simpelthen for store, lønomkostninger og virksomhedsskat er det største problem.

Og Katharina jeg kan også begynde at finde alle mulige udtalelser fra diverse personer med farvede briller, men det ændrer ikke på problemerne, må jeg bede om nogle løsningsforslag, og hvordan landets finansiering skal se ud frem over. Vækst kommer ikke af sig selv og det nytter ikke at S-SF ikke vil ligge frem hvordan vi skal financiere deres ideer, er nød til at spørge om det er fagbevægelsen som skal styre vores land, de 3 parts forhandlinger som der er lagt op til vil eksempeltvis Foa og DI ikke være med til og det er vel ikke Harald Børsting skal være vores næste statsminister???

Vi må se i øjnene at det ikke hænger sammen, blive ved med at pumpe penge i den offentlige sektor er en dødssejler, der skal i stedet ryddes op og effekttiviseres.
Mario er ikke logget ind   Besvar med citat