Se enkelt indlæg
Gammel 19-01-2011, 04:09   #15
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.808
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hvordan kan det være rigtigt at først spørge en patient om vedkommen vil genoplives efter hjertestop for så 2 dage efter at fratage hende denne chance/mulighed..

Hvordan kan det være rigtigt at en læge sidder og bedømmer en patient ud fra om hun får hjemmehjælp eller har rolator....

Der var vist også en der skrev at det da ikke kunne være rigtigt at disse mennesker ligger og optager pladsen for andre....øhhh

Måløs måløs...

Man må da håbe at i selv blive dømt til at være "superfrisk - ungvårehare agtig" og ikke modtager feks hjemmehjælp...osv osv...for det kan man åbenbart dø af i disse dage....

I de tilfælde hvor man kan...der må det sg da være op til det enkelte menneske hvorvidt de vil genoplives...

Det kan og burde da aldrig være op til en læge som aldrig har set patienten og som kigger på ting som hjemmehjælp, rolator osv osv

Lige som det var tilfælde i den tv udsendelse der lige har været der...hvor 2 læger talte sammen...hvor der blev udtrykkeligt sagt at disse ting var ALTAFGØRENDE for om de ville gå videre med denne patient...

Læger burde holde sig til lægefaget og ikke rende rundt og lege samfundsøkonomer...

Selv mennesker der ikke lige virke som værende "superfrisk - ungvårehare agtig" kan få et godt liv bagefter....

Penge....penge...penge....

Vi bruger gerne rask væk en masse på at få rettet stritører....på folk der ikke kan få børn.....på fedmeoperationer osv osv....

Så det burde vel ikke være penge der skal afgøre om det nu er for dyrt at nogle får feks hjemmehjælp....så det vil være billigere at bare lade dem dø....

Jeg er også rystet over at der ikke sker en skid med de læger som det drejer sig om...

Det er helt fint med mig at folk selv tager stilling til at de ikke vil genoplives...men det skal sg være folk selv der træffer disse afgørelser...

Selvfølgelig vil der altid være nogle som ikke selv KAN træffe denne afgørelse....men der skal det forhåbentligt ikke være penge der afgøre om personen kan få behandling

Jeg ville være ilde stedt hvis jeg kom på hospitalet og kom ud for en af disse læger...da jeg både har hjemmehjælp og ikke kommer meget ud.....og sidder meget i min stol...uhhh jeg har endda også en rolator

Så folk der godt kan li K10 og ikke ønsker at den bliver lukket...må heller krydse fingre for at jeg ikke ryger afsted på hospitalet og evt skal genoplives...

Jeg vil da selv bestemme hvad der skal ske...

Jeg vil ikke have en eller anden bøddel til at bestemme over mit liv....

Specielt når man bruger ting som penge....hjemmehjælp....rolator osv til at vurdere hvorvidt en person kan genoplives....ja så vil jeg vove den påstand at disse læger bryder deres lægeløfte...som de har underskrevet at de altid og for en hver pris vil overholde...

De skal da dømmes...

Jeg er fuldstændig måløs over at nogen kan synes at det er i orden når de handler som de gør...
__________________
Webmaster er ikke logget ind