Se enkelt indlæg
Gammel 18-10-2007, 21:56   #6
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
Hold da op Zuza det var mange - og gode - spørgsmål

Kommunen gjorde intet for at bevare mig i mit job, dette da jeg blev fyret inden jeg kom ind i kommunens regi - men omvendt da de vidste jeg var syg(og fyret) gjorde de intet i forhold til arbejdspladsen.

Ang. psykisk - så er det lige netop en af mine hovedpunkter. HVORFOR skal fysisk syge mennesker altid tillægges en psykisk diagnose når de taler med kommunen.

Kommunens uautoriserede psykolog nævnte smerteklinikken, men sagde samtidig at hun ikke mente den ville forbedre min arbejdsevne, men alene give mig mere livskvalitet.

Jeg forespurgte om taxakørsel til 2. arbejdsprøvning, hvor jeg af erfaring vidste at køreturen alene ville volde mig problemer. Fik blankt afslag. Jeg sagde så, at jeg i fald af smerter var nødt til at tage stærk medicin, og i så fald ikke måtte køre bil. Dertil var svaret at de ikke ønskede at se mig når jeg tog stærk medicin (fordi de så ikke kunne vurdere mig), men at de ville afmelde mig som ej revaliderbar hvis jeg ikke mødte op!!!!! Dilemmaet kunne de såmen godt se, men "so what"???

Med hensyn til arbejdspladsindretning kom det aldrig til at virke optimalt. i 2. arbejdsprøvning prøvede jeg selv med forhåndværende materialer (stablede bla. et bord op af plastikkasser, da bordene ikke var høje nok til mig).

Restitueringsbehovet blev ikke tilgodeset, omvendt havde jeg behov for flere dage, når jeg skulle presse mig igennem 10 timer om ugen!!!

Der er ført udførlig dagbog med smerter, påvirkning før, under og efter arbejdsdagen, samt medicinforbrug. Det er tydeligt at det går kraftigt ned af bakke dag for dag.

JA de har ignoreret mine kommentarer - og det bliver de ved med.

Plan for tilbagevending???? Aller hørt om det ud over tidligere skrevne citater.

Det skal siges, at kommunen ikke har opfordret ej heller nævnt behovet for lægeerklæringer i forbindelse med ophør af arbejdsprøvninger. Jeg har på eget initiativ gået til læge, når jeg ikke kunne holde til mere. Dette da jeg vidste det ville være et vigtigt dokument at have i hånden (når ellers ikke kommunen "smider" det væk og derfor nægter at tage det med i vurderingen, selvom vi udleverer kopi)

Ja sådan foregår det altså i wild west Odense.
lena er ikke logget ind   Besvar med citat