Emner: Arbejdsskade
Se enkelt indlæg
Gammel 09-01-2011, 17:54   #8
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 16
ace dk er rigtig godt på vej
jeg ved jo så som sagt heller ikke hvad ankestyrrelsen gør i min sag...MEN, for der er jo det STORE MEN.... de plejer og tage ryg på ask.

vi er ca et par tusinde der er kommet i klemme ved den lov der var gældende 03-07. og forsikringsselskaberne siger jo faktisk direkte, at de har ikke råd til at folk får medhold...

dette til trods for at loven nu igen (som før 03) er blevet lempet GEVALDIGT...

thi nu skal du blot kunne redegøre for at der HAR været en a-skade og den er mulig erstatningsgivende..... og da jeg har fået ftp. på skaden jeg pådrog mig ved færdelsuheld, hvor jeg var på job i min taxi .... tjaaaa så er det jo svært og komme udenom... altså hvis retfærdigheden skulle ske fyldelst.....

men sådan fungerer det nu engang ikke..... og da jeg desværre ikke har mønt til og løfte en længerevarende retssag med et forsikringsselskab. og til trods for min fagf: også har ment jeg skulle have erstatning (de kører sagen indtil den er færdigbehandlet i ankestyrrelsen)...bliver jeg nød til og lade mig rulle om på ryggen og sige PAS.!!!!!!

og så gælder det om og komme videre i livet, ellers ender jeg bare som en gammel bitter mand.... (uden tænder)......

jeg har derfor besluttet at jeg blot vil ende som en MAND uden råd til tænder ......

jeg vil prøve og bevare det kølige overblik, samt slingre igennem resten af livet efter bedste beskub........

mvh eders ace dk, nu med overblik...
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat