Se enkelt indlæg
Gammel 05-01-2011, 09:32   #15
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Majren,

Hvor længe har dine sdp. "løbet" ? Hvornår udløber de ? Du siger at lægekonsulenten skriver at du kan arbejde med skånebehov og at din lidelse er stationær. Det er så i dit favør at han skriver det, for det første viser jo at du ikke kan tiltræde det ordinære arbejdsmarked da dette ikke indeholder skåne behov, derfor skal du i videre afklaring mod revalidering eller fleksjob.

Dog siger din psykolog at du ikke må arbejde og dermed ej heller arbejdsprøves !!

Du spørger til reglerne, kender du §27 ? Den står på forsiden af K10 under sygedagpenge stop og handler om reglerne for forlængelse af sdp. efter de famøse 52 uger. Jeg tror dog nærmere at dit "stop" handler om uretmæssig stop af sdp. og dette må du få forklaret nærmere. Håber også at du kan drage nytte af din fagforening, men lad os høre hvad kommunen har at sige, så der kan komme nogle modargumenter på banen. Som jeg ser det er du jo ikke afklaret helbreds- eller arbejdsmæssigt mht. at vende tilbage til arbejdsmarkedet !!

Pas på ikke at tale for meget om dine lidelser overfor din sagsbehandler, sygedagpenge en en ydelse der gives for at afklare den sygemeldte videre frem og dette skal man medvirke til så godt man nu kan. Om du skal tilbage til dit tidligere arbejde er vel op til dem og dig ? De har fyret dig siger du, dvs. at du efter opsigelsesfristen enten vil være på sygedagpenge eller kontanthjælp, hvis førnævnte ikke tilkendes som evt. bestående eller forlængede !!

Held og lykke med mødet i dag !

EE

Sidst redigeret af Enteneller; 05-01-2011 kl. 09:35.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat