Se enkelt indlæg
Gammel 08-12-2010, 17:41   #12
tusindblomst
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-11 2010
Indlæg: 31
Blog Indlæg: 3
Styrke: 14
tusindblomst er ny på vejen
tak I 2 søde mennsker ..

Jeg forsøger at svare bedst muligt..ka ik lige helt hitte rundt herinde endnu ..smiler
Jeg har gået i stressbehandling uden om kommunen..dvs. jeg modtog tilbudet via forsikring.. Og det er det bedste ..Jeg har lært en del..men samtidig mens jeg gik i behandling.. da var jeg i virksomhedspraktik ..

Og det endte så ud i prograssionsrapport om bla at jeg ikke var kommet mig helt .. og ja, her er det så nu at jeg via k10 bla. er blevet bekenddt med at nogen har glemt nogen... Dvs. jobkonsulenten (som iøvrigt var rigtig sød ) ..Hun tilhørte det sted jeg var udliciterret..så nej, hende kan jeg ikke tage kontakt med...
Hvorfor?? Fordi..at da mit virksomhedspraktik ophørte da modtog jeg skrivelse fra jobcenter om at jeg nu snart overgik til k.hj medmindre jeg ikke havde andet..
Jeg fattede ikke ret meget af det..For det sidste jeg ønskede var at komme til k.hj ..Forstået på den måde..jeg ville jo tilbage til arbejde ..og ønsker ikke at være afhængig osv.

Da jeg stod med det brev i hånden (glemmer det aldrig) da kontaktede jeg jobcenter som sagde at hun (jobkonsulent) burde ha meddelt dette...
Da jeg talte med jobkonsulenten.. da svarede hun : Det vidste jeg ikke .. OG jeg..anede intet ..
så her stod jeg nu : I et nyt forløb i jobcenteret som jeg slet ikke var gearet til ..

jeg var simpelthen så skidt tilpas .. listede næsten ind af døren i det her center.. sad ved en slags cafestol .. ja.. jeg var fandme ked..

afleverede lidt papirer..sku søge k.hj et andet sted og efterfølgende ku jeg blot vende hjem..med al min utryghed ..for hva nu..

Og ja.. her er jeg så et forløb... og ja, de manipulerer nemlig.. tænk engang .. har netop modtaget sagsakter .. mangler vist en del (Ingen papirer fra sygedagpengeforløb bla. og for at det ikke skal være løgn..så står der nu her at jeg har været i 3 mdr.aktivering .. Var kun derinde en gang..

For at det ikke skal være løgn.. så hedder det sig ifølge leverandøren af det : at jeg ikke ku finde rundetårn .. af what ?? jeg ku ikke finde stedet .. som lå i nærheden af det ... Det er simpelthen for langt ude..

Og ja..jeg har gode mennsker som jeg holder uendeligt meget af... Og selv de er overrasket over at man bydes det..
Ydermere eknder jeg en der er tillidsmand ..på en arbejdsplads..Han siger.. Det er jo chokerende at at hvis man falder, så skal man gennem en meget sort gyde... for at ku komme tilbage..

Han var ikke klar over at man som sygemeldt osv blev budt disse ting...

så ja.. jeg forsøger at skabe ro...forsøger at skal kæmpe mig helt tilbage..Og ved at jeg skal hjælpe andre... hvis der skal være en mening med det her...

Når man som menneske har lært at behandle andre med respekt osv. så det satme svært at opleve at man gang på gang skal opleve at det i nogen tilfælde ikke er gensidigt...
tusindblomst er ikke logget ind   Besvar med citat