Emner: fremtiden
Se enkelt indlæg
Gammel 16-11-2010, 17:42   #3
annagw
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2009
Lokation: København.
Alder: 39
Indlæg: 1.364
Styrke: 16
annagw er ny på vejen
Jeg har svært ved at forestille mig, at din arbejdsplads skal betale din løn når du er i arbejdsprøvning. Det giver ingen mening i mit hoved.
Har virksomhedskonsulenten/sagsbehandleren ikke nævnt noget om det økonomiske i den her forbindelse?
Jeg vil tro, at du skal modtage sygedagpenge/kontanthjælp under arbejdsprøvningen. Men der er andre herinde der kan svare dig på det.

Du kan SAGTENS risikere, at en arbejdsprøvning forlænges med yderligere 3 måneder.
Det sker, hvis det fra Jobcentrets side vurderes, at der er mulighed for, at du vil kunne klare flere timer i en anden arbejdsfunktion eller ved andre skånehensyn.

Hvis du skal arbejdsprøves i en anden virksomhed, er jeg HELT sikker på, at din arbejdsplads ikke skal betale din løn. Igen må jeg henvise til, at andre kan svare mere fyldestgørende på det med økonomien.

Når du får bevilget et flexjob, betaler din arbejdsplads dig fuld løn, selvom du arbejder færre timer og/eller har særlige skånehensyn. Arbejdsgiveren får refusion fra kommunen. Det er derfor ikke DIG der skal gøre noget praktisk i den forbindelse.

Sidst redigeret af annagw; 16-11-2010 kl. 17:46.
annagw er ikke logget ind   Besvar med citat