Se enkelt indlæg
Gammel 05-11-2010, 22:51   #13
Niels S.
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-11 2010
Indlæg: 4
Styrke: 0
Niels S. er ny på vejen
Nu var det med vognmanden et passende eksempel

Jeg kan fortælle, fagforeningen ikke vil reagere, med mindre de får en konkret henvendelse fra enten TR eller mig, og derfra har det stadig lange udsigter pga. en række forhold, som jeg ikke helt ved, hvad jeg skal mene om.

Hvis fagforeningen får en henvendelse og prøver at ændre ved lønnen, mister jeg jobbet, for det er der kun til den forelagte pris, har jeg fået ren besked på. Hvis firmaet river kontrakten itu, gør kommunen det samme ved mig. Det står også klart. Hævngerrighed synes at dampe fra malingen på de åbne kontorer

Jeg magter desværre ikke den kamp pt, så jeg har skrevet under, sendt ind og begynder på mandag. Jeg glæder mig sådan set til at begynde, selv om TR har orienteret mig om, han vil holde nøje øje med, jeg bliver på "lageret", da han ikke vil se mig som en lønpressende "chauffør". Rart med en, der siger tingene råt for usødet.

Herefter vil jeg begynde at gennemgå min sag og i første omgang prøve at se, om jeg kan skåne andre for at komme i samme situation/blive udsat for den samme behandler.

Tak til alle for svarene. Ingen tvivl om jeg vil følge denne side nøje. Måske en dag jeg har en positiv fortælling eller en brugbar erfaring til en anden bruger.
Niels S. er ikke logget ind   Besvar med citat