Se enkelt indlæg
Gammel 03-11-2010, 20:54   #5
Morto
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2010
Indlæg: 4
Styrke: 0
Morto er ny på vejen
Hejsa.

Jeg har været væk fra arbejdspladsen i to mdr. da jobkonsulenten syntes jeg skulle prøve et andet sted, samme arbejde (vuggestue) Men der kunne jeg ikke holde til at være. Så jeg fik lov at komme tilbage. I min kommune skal vi aktiveres ved at sidde og skrive ansøgninger 10 timer om ugen, og jeg ahr sagt at hvis jeg skal det, så ender det med en sygemælding pga. jeg så vil blive deprimeret. Jeg har så fået lov at være i praktik indtil jeg få arbejde, samtidig med jeg deltager begrænset i det andet.

Da jeg så lige er startet igen, siger de to jeg snakker mest med på arbejdet: Jamen så skal du jo med til julefrokost. Og da det bliver nævnt for nogle af de andre, siger de at de har vedtaget at det kun er ansatte der skal med. Men også ansatte der er stoppet i det forgangene år. Ved ikke hvor chefen er, for til en af dem jeg er tæt med, sagde hun at det var dem der planlage det, der skulle beslutte om jeg skulle med, men dem der planlægger det, siger de har fået at vide af hende at det skal være sådan.....
Om jeg tager med eller ej, spiller ingen rolle, for nej, man har nok ikke lyst til at tage med efter det her, men det er princippet i det. Så derfor vil jeg gerne vide hvad der er "lov".

De to jeg er tæt med, ser jeg også i fritiden, og de har sågar sagt, at de vil gå tidligt (læs ved 23 tiden) For så at mødes med mig i byen, bare i protest.

Men er der ingen regler for sådan noget. Gælder forbud mod forskelsbehandlingen på arbejdsmarkedet ikke i den forbindelse, eller er det kun i arbejdstiden?
Morto er ikke logget ind   Besvar med citat