Se enkelt indlæg
Gammel 31-10-2010, 21:12   #6
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Ja,så forstår jeg godt din bekymring,med det lange forløb i arbejdsprøvning.

Og så kan jeg kun råde dig til at du ,hvis du kommer i arbejds prøvning igen ,søger råd på K10 igen,nå den er kommet igang.

Jeg kender ikke rigtigt til det nmed at søge pension,men arbejdsprøvninger har jeg været i flere gange,og jeg kan kun råde dig til at lytte til din krop,og skrive evt. dagbog for hele din dag.

Kender godt følsen af at det er spild af tid,jeg er visiteret til 10 timer og næste gang har jeg en knæ skade ekster.så det bliver nok ikke til flere timer .og job er der ikke til flex på 10 timer.

Når du kikker på sådanne en anden aktør som du skal til så tænk på det er en salgs annoce,de har skrevit de kan jo ikke trylle.

Jeg mener altså selv at man godt skulle kunne se efter 2 månder i prøvning hvor det bære hen ad ,med hendsyn og time tal.
Så jeg forstår ikke at nogle skal trækkes i så lang tid,der skal være klare skreftlige aftaler om hvad der skla opnås ved forlængelser.
Så hvis de forlænger dig for at få dig op i tid må du sige fra hvis det ikke kan lade sig gøre.

Jeg ved ikke hvad jeg ellers kan råde dig til,men der kommer nok flere svar,til dig.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat