Emner: Bange
Se enkelt indlæg
Gammel 15-10-2010, 13:29   #9
Ditten
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2010
Alder: 37
Indlæg: 24
Styrke: 14
Ditten er ny på vejen
Kære Hejdien!

Tusind tak for dit søde og fyldige svar! Alt det du siger er en kæmpe hjælp og støtte i en svær tid. Jeg ved selvfølgelig også godt at alle de politiske tiltag jeg frygter, stadig kun er forslag og at der skal være enighed, før der reelt sker noget. Men jeg har desværre en tendens til at frygte det værste, hvilket jeg ikke tror jeg er ene om herinde, hehe

Det er dejligt at høre om din historie, og at du har fundet medgang. Du har også ret i at det er nemmer så snart man har flere diagnoser, og det har jeg heldigvis fået, hvilket helt sikkert vil gøre det nemmere for mig. Jeg har fibro som primær diagnose, og stress og udbrændthed og hypersensitivitet (som de har valgt at kalde asperger) som sekundær diagnose. Det fysiske og det psykiske bider sig i halen, er jeg sikker på. Ingen ved hvad der kom først - udbrændthed eller fibromyalgi. Men jeg går ud fra at jeg siden jeg var barn har haft denne dysfunktion/forstyrrelse i nervesystemet og dermed lettere stresses. Ergo er jeg blevet udbrændt med tiden selv om jeg altid har prøvet at leve så normalt som muligt samtidig med at passe så godt på mig som muligt.

Jeg er glad for de råd du giver mig mht. aktindsigt og at nægte at deltage i telefonisk kontakt osv. Jeg er sikker på at det vil hjælpe mig fremover. Man står jo og er meget grøn og usikker som nydiagnosticeret. Også selv om jeg har været "i gang" i systemet siden januar.

Tak for dine ord!
Ditten er ikke logget ind   Besvar med citat