Se enkelt indlæg
Gammel 02-10-2010, 15:34   #10
Smidt
Klart Afhængig af K10
 
Smidts avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2009
Lokation: København
Alder: 61
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 11
Styrke: 16
Smidt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af PiaCP Se meddelelser
ER da bare også gal over behandling af dig - Hanne -
sikke en gang B******* for at sige det på godt dansk(ups amerikansk)

Sender dig et hav af og håber virkelig at din klage bærer frugt -
aner d**** ikke lige hvor Danmark er på vej hen...men godt er det sq ikk!
Tak Pia

Jeg ved heler ikke hvor Danmark er på vej hen....

Jeg har så talt med min rådgiver hos DUKH og hun siger at lige nu gør sagsbehandleren i handicap afd det at hun sender min ansøgning til alle muligheder og CVS var den første de gav så afslag men at det ikke er et endelig afslag endnu men at vi selvføgelig skal anke og det vil min rådgiver i DUKH og socialrådgiveren på center for hjerneskade gøre sammen....

Jeg havde det bare sådan i går at lige da det brev på afslag kom hold da op hvor blev jeg ked af det.....synes nemlig det har været en laaaaang kamp siden jeg blev syg.....

Og oven i havde vi købt nyt el-komfur sidste lørdag i elgiganten på fisketovet, vi har så hele tiden haft gaskomfur, så vi betalte elgiganten for at der kom en gasmand og fjernet gassen + komfur i går morges, bagefter skulle der komme en fra elgiganten og trække en elledning fra der hvor komfuret står og over langs med skabene til den anden side hvor opvaskermaskinen står for der er 400 vold...og så skulle der komme en ny med komfur og sætte det til.....men der kom kun ham med komfuret....så lige nu har jeg/vi et stort hul i køkkenbordet der hvor komfuret skal være= ingen muligheder for at lave mad hele weekenden=vi får mine forældre til spisning i aften, en aftale som er lavet for 14 dage siden=vi må bestille mad ude fra....kan selvføgelig vende det til en fordel så skal vi ikke lave mad hele weekenden...vi har selvføgelig ringet til elgiganten og klaget vildt meget både i går og dag men nu kommer der først en mandag......det er anden gang de laver det nr. med os sidste gang var da vi købte ny opvaskermaskine der skulle de også i følge vores aftale fjerne den gamle og sætte den ny til det gjorde de bare ikke, så nu er vi blevet enige om at der køber vi ALDRIG noget mere.....

Så dagen i går var en møj dag, fik jo det dumme brev på afslag og så det med det nye komfur.....
__________________
DU SKAL HUSKE AT PASSE PÅ DIG SELV!!

Førtidspension d 01.09.10

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/

Sidst redigeret af Smidt; 02-10-2010 kl. 15:36.
Smidt er ikke logget ind   Besvar med citat