Se enkelt indlæg
Gammel 27-09-2010, 18:23   #692
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Søborg d. 27.09.2010
Borgmester
Karin Søjberg Holst
Rådhuset 2860 Søborg

INKASSOSAG ændres til SKAT

Kære Borgmester

Hvornår ophører Gladsaxe Kommunes chikanering af mig som handicappet person?

For 9 år siden stak kommunens sagsbehandleren i pensions- og handicapafdelingen lægekonsulenten en direkte løgn om mit reelle funktionsniveau, der ikke stemte i forhold til mit handicap, og ligeledes i strid med de indhentede faktuelle lægeoplysninger fra min egen læge, der advokerede for konstant overvågning!

På trods af mine skarpe protester over uretfærdighederne, greb hverken afdelingsleder, socialdirektør eller du som ansvarlig Borgmester ind og retfærdiggjorde fejltagelserne. Altså må det betegnes som bestilt arbejde!

*********
Da jeg efterfølgende anlagde en retssag mod lægekonsulenten for at bruge sagsbehandlerens, og ikke de dokumenterede lægeoplysninger, vidste jeg ikke i modsætning til dig som ansvarlig Borgmester, at lægekonsulenter i den offentlige sektor, er ansvarsfrie!

Med denne uansvarlige handling var besparelsen på 2.141.064,85 kroner i personlig hjælp, og en hjælp der ville have givet mig et helt andet, og værdigt liv som handicappet.
Gladsaxe Kommune ville have fået det meste dækket ind af Københavns Amt.

Jeg tabte sagen ved Retten i Glostrup, og har efterfølgende i brev af 13. maj 2008 modtaget en opkrævning på i alt 46.400,00 kroner for sagsomkostninger, hvor der henvises til eventuel inkassosag.
Dem kan jeg ikke betale, og har i brev af 20.07.2008 meddelt kommunen om snarest, at iværksætte en inkassosag.
(PS: Alt jeg ejer, er købt for ulykkeserstatning, der ikke kan gøres udlæg i)

Gladsaxe kommune svarede tilbage…
Citat: Gladsaxe Kommune vil under hensyn til Deres økonomi p.t. ikke forsøge at inddrive gælden, men fastholder kravet mod Dem.
Jeg skal i den forbindelse gøre opmærksom på, at en eventuel inkassosag kun vil afvikle Deres gæld til kommunen endeligt, hvis det fulde beløb på 46.400 kr. inddrives. Citat slut:

SALDOOPGØRELSE: I brev af 17.09.2010 bekendtgør kommunen nu, at beløbet på 46.400,00 kroner i brev af 13. maj 2008, bliver overdraget til opkrævning hos SKAT.

Vedlagt kopi af brev af 20.08.2010 til Byrådssekreariatet.

Venlig hilsen
Benny Gerhard
http://www.benny-g.dk/gladsaxe_kommune.htm
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat