Se enkelt indlæg
Gammel 26-09-2010, 17:15   #690
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
MAGTMISBRUG AF HØJESTE KARAT - KOMMUNEN VIL IKKE SENDE SAGEN TIL INKASSO, DA MIN ULYKKESERSTATNING ER BESKYTTET!

I STEDET VIL KOMMUNEN TAGE MIN FØRTIDSPENSION!!!


Gladsaxe Kommune
Rådhus Alle
2860 Søborg

Benny Gerhard

SALDOOPGØRELSE
Denne saldoopgørelse er en orientering til dig om, hvilke beløb du står registreret med i Gladsaxe Kommune.

Hvis du ikke har en betalingsaftale, skal du kontakte Opkrævningen inden 14 dage fra dags dato på [email protected] eller på telefon nr. 3957 5098.

Din gæld til Gladsaxe Kommune er opgjort pr.13.september 2010, indbetalinger foretaget efter denne dato er ikke registreret. Mener du at hele gælden er betalt, bedes du fremsende en kvittering.

Du skal være opmærksom på, at din gæld eller en del af din gæld KAN være overdraget til inddrivelse hos SKAT. Der kan derfor være indbetalinger som Gladsaxe Kommune endnu ikke har modtaget fra SKAT.

Ønsker du at betale gælden, skal vedhæftede girokort benyttes.
Opkrævningen
SPECIFIKATION Sag Rente Gebyr Afgift Restancebeløb

• Dom
Opgørelse af gæld vedr. 2 sager
brev af 13.maj 2008 46.400,00
I ALT 46.400,00
_____________________________

Gladsaxe Kommune er ansvarlig: Brev af 27.05.2009

Gladsaxe Kommune v/sagsbehandler Lene Larsen har i skarp strid med sandheden, og mit handicap – oplyst kommunens Lægekonsulent om – at ”jeg selv” er i stand til, at gå og cykle.

Det Sociale Nævn har den 25.05.2005 omgjort Gladsaxe Kommunes nedskæring af 75% af min hjælp. Det skete med henvisning til at kommunen ikke havde godtgjort, at jeg kunne klare mig med et mindre antal timer. Udgangspunktet i hjælpen i.h.t. til servicelovens §§ er på 24 timer i døgnet, og som nu er blevet opgraderet til.

Gladsaxe Kommune har ”mærkværdigvis” nok ikke - hvis kommunen har ret i sin påstand - taget til genmæle over for Det Sociale Nævn, og fremlagt bevismateriale på, at jeg selv cykler og går som postituleret i kommunens journalmateriale.
En kommune er forpligtiget til, at indhente og følge faktuelle lægeoplysninger fra borgerens egen læge eller indhente speciallægeerklæring til brug i helbredsmæssige sociale sager.

Hvis Gladsaxe Kommune fastholder sin påstand om ikke at have begået fejl i sin sagsbehandling i strid med –

1. Overlæge Steffen Wörlich Petersens speciallægeerklæring
2. Læge Finn Schlanbusch Statusattest

Mit ultimative krav er at...

Inkasso eller sletning af gæld:

* Gladsaxe Kommune sender min sag til inkasso som det ”nu” er sket med SKAT og Danske Bank, eller at…
* Gladsaxe Kommune erkender, at have påført min sag om hjælp misvisende oplysninger og eftergiver mig gælden, som jeg ikke kan betale.
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat