Se enkelt indlæg
Gammel 23-09-2010, 22:48   #2
MineBørnsMor
Hvor skulle jeg ellers være
 
MineBørnsMors avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2009
Indlæg: 197
Styrke: 16
MineBørnsMor er ny på vejen
Det lyder faktisk rigtig meget som det jeg lige har været i. Har bare ikke hørt udtrykket ambulant afklaring i den sammenhæng. Men vist istedet omtalt som møde med helbredsafklarende team eller noget i den stil. Men jeg blev fra sagsbehandler sendt til forløb på værksted. Efter kort tid der vurderede min vejleder på stedet at det var skidt for mig at være der, og bad mig i stedet møde til det møde. Det er i forvejen beskrevet i min ressourseprofil at det handler om at finde ud af om jeg har en arbejdsevnerest eller ej. Så det må man jo formode også var dagsordnen på det møde.

Det forløb såmen ganske fredeligt. Jeg tudede fra jeg kom til jeg gik...jeg er så presset i sådan en situation at jeg ikke kan andet. Men de var nu søde og rare, der var ingen 'bedømmende eller lede eller sære' spørgsmål. Det var egentlig bare mig der fik lov at snakke. Og de spurgte flere gange om der var andet jeg gerne ville sige, eller ha dem gjort opmærksom på, eller ha de huskede i forbindelse med min sag...

Jeg kan desværre ikke fortælle dig om udfaldet, for det svar venter jeg selv stadig på i spænding!
MineBørnsMor er ikke logget ind   Besvar med citat