Se enkelt indlæg
Gammel 22-09-2010, 18:33   #43
annagw
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2009
Lokation: København.
Alder: 39
Indlæg: 1.364
Styrke: 16
annagw er ny på vejen
Aktindsigt

Jeg var på kommunen for at bede om aktindsigt idag.

For tre uger siden blev min sag flyttet fra dem der sidder med uddannelse til dem der sidder med flex og pension.
Det var sidstnævnte kontor jeg gik op til.

I receptionen fik jeg at vide, at jeg ikke kunne søge om aktindsigt hos hende, fordi det skulle jeg tale med min sagsbehandler om. Det forstod jeg ikke, så spurgte et par gange om jeg ikke bare kunne udfylde eller skrive et eller andet, men nej.

Så ringede jeg til sagsbehandleren i telefontiden.
Jeg kunne ikke få aktindsigt fordi hun ikke havde fået min sag endnu.

Desuden har de ikke indhentet statuserklæring fra min psykiater som aftalt. Sagsbehandleren jeg talte med ville næppe være blevet opmærksom på min sag før om tre måneder når forløbet i springbræt slutter hvis ikke jeg havde kontaktet hende.
Forløbet i springbræt som udelukkende blev forlænget med tre måneder således at jeg har støtten derfra gennem møderne på kommunen ang. flex eller pension...

Det er så pisse frustrerende at der er så dårlig intern kommunikation i kommunen!!!!!!!!!!!!!!! Jeg ved ikke engang hvem jeg skal give skylden. Men det må vel være en eller anden form for ledelse et sted. SUK!!!!!!

Men det jeg skriver nu for:

Det lyder for mig ret så underligt at jeg ikke bare kunne aflevere en lap papir med udbedelse om aktindsigt og min underskrift i receptionen. Og at det heller ikke var nok at tale med sagsbehandleren i telefonen.

Jeg burde vel kunne få aktindsigt selvom der ikke er en sagsbehandler der har min sag og er sat ind i den, burde jeg ikke????
annagw er ikke logget ind   Besvar med citat