Se enkelt indlæg
Gammel 14-09-2010, 22:46   #22
de4aks
Banned
 
Tilmeldingsdato: 02-09 2010
Indlæg: 23
Styrke: 0
de4aks er ny på vejen
ja vil mine behandlings muligheder er også udtømte og bla bla.

derfor kan man stadig godt blive rask. som der står når man får en pension kan sagen altid tages op igen. i må ikke føle jer truffet, men man ser mange sager hvor en pension nok ikke lige har gjort sin gavn.

hvis man bare siger okay, og lader stå som livet er går man i stå og har ingen mål i livet, hvis man ikke har håbet om at få¨det bedre, hvad har man så. kom frit med de sure opstød, vil gerne høre mere. det er et åbent forum.

det er i siger danmark har klaret sig dårlig gennem finanskrisen er jo noget bullshit.. danmark er et af de lande i europa der har klaret sig bedst. danmark havde næsten ingen gæld da vi kom ind i krisen og har derfor klaret det flot, sidst det var s der sad på magten havde vi jo en kæmpe gæld da v kom til.

det med 40% ville jo være fedt.. for dem der betaler topskat og andet.. men det vil jo komme alle til gavn da væksten i danmark bliver øget. og man har jo stadig sit fradag, hvilket bestemt ikke er lille når man er pensionist.

denne debat skulle ikke vendes til noget negativt. men jeg ville blot debattere noget politik.
kan se nogle har taget det lidt tungt. jeg betragter ikke mig selv som samfundsnasser som jeg bliver beskyldt for at være. jeg har en meget lang sygehistorie bag mig der startede da jeg var 17 år. kæresten er heller ikke en nasser.. hun er blot på su. jeg selv har haft brækket ryggen 3 steder. været svært hjerneskadet, min psyke er totalt ødelagt. når jeg har det værst ser jeg ting overalt. føler mig forfulgt i min hverdag, hører stemmer. så jo jeg ved godt hvorfor man får en pension, har snakket med min kommune om det kunne lade sig gøre at studere nogle timer om ugen, for at se om det kunne hjælpe, men det vil de ikke høre tale om for det er jeg for syg til. alligevel mener jeg ikke at man bare skal give op og sige jeg får min pension og så lade livet gå sin gang. man er nødt til at kæmpe for at blive stærkere hver dag. går man først i stå har man jo ingenting. hvilket jeg mener de fleste førtidspensionister gør. al respekt til dem der ikke kan. men man kunne godt kæmpe lidt for at få det bedre.

jeg tror på at jeg en dag får det overskud der skal til for måske at kunne tage en hf på 10 timer eller mere om ugen. og så vil jeg skide på hvad lægerne mener. jeg har stadig det lille håb.
de4aks er ikke logget ind