Se enkelt indlæg
Gammel 07-09-2010, 19:15   #16
hboegelund
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 427
Blog Indlæg: 2
Styrke: 14
hboegelund er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Leduce Se meddelelser
medicin kan redde liv .
Det gjore det ihvertifald for mig. Så bider gerne bivirkninger i mig hvis det betyder at jeg igen kan leve.

jeg ved ikke hvad din sygdom er ...men hvis der var noget der evt kunne hjælpe hvorfor så ikke prøve ? hvis der er en chance for at du kan få det bedre??

igen vil gerne lige vide hvad din sygdom er før jeg skriver andet ..
Jeg siger ikke at al medicin er dårlig Pincillin redder også liv og har jeg lungebetændelse æder jeg gerne og bider alle bivirkningerne i mig for ikke at miste livet pga lungebetændelse! Det var ikke min mening at negligere andre der behøver eller vælger medicin! Ville ikke støde nogen.

Jeg har hypermobilitetssyndrom. Det er en genfejl i bindevævet. Eneste middel er træning og afspænding, og så kan man prøve at smertedække sig med diverse præparater eller få muskelafslappende. Problemet er bare at smertedækker man sig fuldstændig kan man slet ikke mærke når man gør forkerte bevægelser hvilket kan starte en lavine af smerter, låste led, inflamation mv. hvilket jo gør man skal være forsigtig. Det siger min læge nu også. Jeg har også problemer i tarmsystemet pga det, så kan bare ikke tåle noget som helst, så det ville være træls at skulle have skrappe piller fordi de forlangte det som led i behandling.
hboegelund er ikke logget ind   Besvar med citat