Se enkelt indlæg
Gammel 01-09-2010, 08:35   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Husk der også er ftp fra før 03 dengang var det sådan at man kunne få tre satser alt efter hvor meget arbejdsevne der var tilbage ... også nye ftp kan have ingen arbejdsevne tilbage og så dog alligevel lidt ..

Jeg ville feks godt kunne arbejde forudsat at der var mulighed for at jeg kunne komme og gå som jeg ville, at der var mulighed for at holde måneder fri og hvis der var mulighed for en dag at arbejde en time og andre 3 og andre slet ikke nogen, de muligheder er der ikke ved fleksjob da arbejdsgiver naturligvis vil have en stabil arbejdskraft hvor jeg som førtidspensionist måske kan have nemmere ved at finde et job hvor der er tilskud , og hvor jeg kommer som det passer mig og arbejdsgiver så kun betaler for de timer jeg er (plus at en del ftp bliver underbetalt ) det var netop et af mine argumenterer for at søge pension , jeg kan godt arbejde hvis det er på mine vilkår , vil kunne arbejde mere om sommeren end om vinteren (forskel på mine smerter her ) det vil sige at jeg i realiteten ikke har nogen arbejdsevne og dog så lidt alligevel

Med det ordinære marked og deltid ja der er det bare kommuner og stat der griber efter halmstrå ...

Men husk forskel på førtidspensionister fra før og efter 03 (og ja jeg syntes det er strengt den måde det gøres på , jeg ville som flekser ikke have en chance med min arbejdsevne mod en førtidspensionist med min arbejdsevne )

og lige til sidst , ja du kan tjene op til 60.000 (lidt mere) om året inden de modregner i din pension , men får du boligsikring så skal du bestemt lige lave en beregning hvis ikke du har lyst til at arbejde for ingenting
  Besvar med citat