Se enkelt indlæg
Gammel 31-08-2010, 19:24   #13
Ayaa
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2010
Indlæg: 33
Styrke: 14
Ayaa er ny på vejen
Laæer at det jeg kan, mit hoved er ved at sprænges, jeg har fået brev med overskriften Påtænkt sot af sygsdagpenge.

Deri står der en begrundelse, jeg forstår ikke det hele, det har jeg ekspertise til, så heldigvis får jeg hjælp.

Til sidst står der noget om partshøring.

I begrundelsen står der blandt andet følgende ved §27 stk 1 nr 3.

Det vurderes at denne bestemmelse ikke kan anvendes da:
Der ifølge status fra egen læge d 06-08-10 ikke kan gives en fast prognose for raskmelding - denne beskrives som usikker. Ligeleds beskrives der dårlige hofter, som du muligvis skal have gjort noget ved. Før dette er afklaret, kan der ikke fastsættes raskmeldingstidspunkt og din helbredsmæssige situation er fortsat uafklaret.

Citat slut.

Nu er det sådan at jeg blev sygemeldt pga spondylistese, blev opereret 25-08-09. Genoptræningen sluttede marts i år, uden effekt på min helbredstilstand. Det med mine hofter er kommet sideløbende, og så længe ryggen ikke var ok, ville lægerne ikke gøre noget ved hofterne - få aldrig 2 problemer at slås med på en gang - sku. Hofterne kunne vi først tage fat på, da vi var sikker på at problemet ikke skyldes ryggen og de nervebaneproblemer jeg har fået i forbindelse med konstant tryk i rygmarven eller sådan noget.

Så vi er kommet igang alt for sent med dem, derfor har lægen desværre skrevet den statusattest, og det har han det ikke godt med.

Hmm - staver ikke vældig godt idag ;o)

Jeg går ind under § 27 - stk 3, men falder på læges statusattest

§28 - var til måde 15-06-10, hvor det hele blev sat igang , jeg nåede aldrig at opfatte hvad der skete.
Ressourceprofilen har jeg lavet alene uden bistand fra "min sagsbehandler", skulle aflevere den 30-06-10.
Arbejdsevnemetode og arbejdsevnevurderingsjournal så jeg for første gang i brevet om sdp-stop den 28-08-10. Min arbejdsevne er blevet vurderet i en arbejdsprøvning, fra den 06-07-10 til 31-08-10, hvilket jeg ikke gennemførte, havde en fraværs dag om ugen - og stadig mener de jeg kan klare 25-30 timer.

§7 a Fik et telefonopkald fra "min sagsbehandler" den 27-08-10, hvor hun fortalte at de stoppede min sygedagpenge, jeg ville få brev om det den 28-08-10, jeg skulle så gøre indsigelse inden 03-09-10. Fik besked på at jeg bare kunne søge om kontanthjælp fra den 01-09-10, fik ingen vejledning eller noget.

Så jeg vil mene at der er meget "min sagsbehandler" har klokket i.

Jeg er igang med indsigelserne, med hjælp fra min sagsbehandler fra HK.

Sidst redigeret af Stezu; 01-09-2010 kl. 16:19. Årsag: indlæg sammenlagt - brug venligst redigerfunktion ved tilføjelser og skriv venligst til flere i samme indlæg
Ayaa er ikke logget ind   Besvar med citat