Emner: nede igen
Se enkelt indlæg
Gammel 10-09-2007, 13:06   #6
DRAGEN
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Indlæg: 109
Styrke: 19
DRAGEN er ny på vejen
Smile

Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Dragen av min arm , hvor ærgerligt føler med dig

Hvis du er sygemeldt så er du sygemeldt du har været ansat i tre måneder og har krav på sygedagpenge, samt sygeopfølgning som alle andre på det ordinære marked, og nej selvfølgelig skal du ikke på kontanthjælp, du skal være på sygedagpenge og der skal laves en handleplan på dig , hvad skal du nu og er det måske en pension du skal have søgt i stedet for, du har jo lægens opbakning og hun ved at du ikke kan mere, det er måske ved at være på tide for dig at indse og indrømme dine egne begrænsninger

du skal gå ind og læse om sygedagpenge reglerne http://borger.dk/forside/arbejde-og-...20sygedagpenge

Jeg ved ikke hvordan du er ansat , selv var jeg ansat efter funktionær loven og med fuld løn under sygdom ..

det er kommunen der udbetaler dine sygedagpenge når du er flekser, det vil sige at er du ansat under funktionærloven med fuld løn så er det din arbejdsgiver der lægger ud og får refunderet hele beløbet fra kommunen , din arbejdsiger mister ikke andet end din arbejdskraft og du skal nok være forberedt på at bliver fyret fra jobbet hvis det er langvarig sygdom, men derfor er du jo stadig sygemeldt og på sygedagpenge ....

Håber det går godt hos din jobkonsulent mandag og lad dig nu ikke presse til noget du ikke selv mener du kan stå inde for

Knus
Hejdien

PS kom og fortæl hvordan det går

Tak Hejdien og alle andre

jeg har kastet håndklædet i ringen,nu er det nok.
har talt med min jobkonsulent i dag og det gik ok.
nu må jeg bare tage en ag af gangen og gøre det så godt for mig selv som muligt,jeg har gudskelov verdens bedste mand han hjælper mig rigtig meget.


Jeg er glad for at kunne logge ind her igen,det har haft voldt mig nogle problrmer.Det er ikke så nemt når de små grå ikke virker helt efter hensigten

kærlig hilsen
dragen
DRAGEN er ikke logget ind   Besvar med citat