Se enkelt indlæg
Gammel 06-08-2010, 14:47   #668
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
MAIL MODTAGET DEN 2. AUGUST 2010

Kære Benny Gerhard.

Tak for din mail. Jeg beklager det meget sene svar.

Materialet, som du afleverede til Anne Baastrup, blev omdelt som fortrolige bilag i Retsudvalget (bilag 500) og Socialudvalget (bilag 244).

Herudover har udvalgssekretariatet for nylig modtaget yderligere materiale fra dig, som er omdelt som offentlige bilag i Socialudvalget (bilag 337) og Sundhedsudvalget (bilag 450).

Jeg har videresendt din mail til orientering for Martin Henriksen, Dansk Folkepartis socialordfører og formand for Socialudvalget.


Med venlig hilsen

Allan Lønborg



Sekretær for
MF Peter Skaarup

Christiansborg
DK-1240 København K.

Tlf. +45 33 37 55 00
Dir. +45 33 37 51 46

www.ft.dk

--------------------------------------------------------------------------
Fra: Benny Gerhard [mailto:[email protected]]
Sendt: 3. maj 2010 14:27
Til: Allan Lønborg
Emne: Fw: Retssikkerhed


Kære Peter Skaarup
Ved høringen på Christiansborg den 21.04.2010 om retssikklerhed, overrakte jeg Anne Baastrup breve til Rets- og Socialudvalget vedrørende mit sagsforløb gennem 9 år, hvor en lægekonsulent vælger at bruge en sagsbehandlers usande oplysninger jeg med mit handicap ikke selv kan udføre.
Lægekonsulenten fravalgte, at bruge faktuelle oplysninger fra min egen læge, og det kostede mig 75% af min hjælp i 3 år hvor jeg sad alene og uaktivt dag og aften. Jeg er erklæret for 100% invalid i forhold til erhvervsevne, da jeg ingen brugbar håndfunktion har.

I brev var vedlagt vigtig dokumentation!

Fogedretten har påskrevet, at der bliver foretaget udlæg i mit hus. Altsammen på grund af en sagsbehandlers urigtige oplysninger til, en "ansvarsfri" lægekonsulent!

Ser vedhæftet fil.

Har socialudvalget modtaget dette brev, og får det nogen betydning for retssikkerheden i kommunen?

SU:


Venlig hilsen

Benny Gerhard
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat