Se enkelt indlæg
Gammel 08-07-2010, 18:21   #52
Andersine85
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2010
Indlæg: 1.200
Blog Indlæg: 36
Styrke: 16
Andersine85 er ny på vejen
Man skal passe på med at fylde for meget ind i en klage. Hold dig til det konkrete. Jeg har et par gange oplevet folk skyde deres egen sag helt i sænk, ved at proppe alt for meget ind i en klage, og nogle gange endda skrive ting, som bare bekræfter sagsbehandlerens afgørelse Ikke smart.

Hvis stavefejlene er så grelle, at du faktisk er i tvivl om, hvad afgørelserne siger, så må du gerne nævne det. En borger har nemlig ret til at få information og afgørelser fra kommunen i et FORSTÅELIGT sprog.

Men ellers så hold dig til så korte og præcise formuleringer så muligt, hvor der henvises til konkrete fejl, og til der, hvor i mener, der mangle vigtige oplysninger. Spar gerne på resten.

Jeg er selv sådan en der krummer tæer hvis jeg fanger mig selv i en stavefejl, og hvis nu den sagsbehandler der skal vurderer jeres klage i beskæftigelsesankenævnet også har det sådan, så er det jo bare til jeres fordel
__________________
Er uddannet socialrådgiver, har arbejdet 3 år med sygedagpenge, men er lige skiftet til kontanthjælp match 2 og 3 og er altså, derfor, på den anden side at skrivebordet end de fleste herinde

Min lille hverdagsblog: http://www.k10.dk/blog.php?u=4874
Andersine85 er ikke logget ind   Besvar med citat