Se enkelt indlæg
Gammel 30-06-2010, 21:08   #13
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af akizuri Se meddelelser
Jeg skal nok selv sørge for at kunne have mine hunde - men det kræver altså et sted hvor de må være. Det er de færreste boligforeninger m.m. der vil tillade 3 hunde.....

Kan man virkelig ikke få mere i boligsikring??? Jeg står på trappen til førtidspension (forhåbentligt), og der kan man få omkring 3.000 kr. i boligstøtte.

Derudover ville jeg få omkring 16.000 kr. - og forstår ikke at jeg ikke kan få mere end 9.500 kr. på kontanthjælp -er der ikke nogle ekstra støtte muligheder?

Jeg sidder i en bolig på 78 kvm og har et hjemmeboende barn og får 2580 i boligsikring så jeg tvivler på at du med en førtidspension kan komme op i nærheden af 3000 kr ... (boligsikring stiger når man har børn ) men prøv den udregner der er en der linker til , formoder at du kender det nøjagtige beløb og størrelse på bolig osv og så kan du regne det rimlig nøjagtig ud ...

Kan sige at jeg prøvede at lave et fiktivt regnestykke på en lejlighed uden barn 2 værelser og henholdvis på ledighedydelse og pension .. på ledighedsydelse ville jeg få godt 1000 kr mindre i boligsikring end på pension og det selv om der var ca 3000 til forskel i brutto ydelse ...

Så tror det bliver mere end svært for dig at få det til at løbe rundt med en leje på 6000 kr ...

så er der § 34 men der kan kommunen forlange af dig at du skal flytte i noget mindre og billigere og vil du ikke det kan de nægte dig en § 34 vil ikke tage modet fra dig , men du skal være obs på det ...
  Besvar med citat