Se enkelt indlæg
Gammel 30-06-2010, 16:28   #6
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej V.Brask,

Jeg er vant til at min sagsbehandler kun svarer mig tidligst hver 14 dag. Hun har bare travlt, så jeg rykker når jeg bliver utålmodig. Har dog kun haft hende her siden feb. i år, men har siden 2008 haft 4 forskellige sagsbehandlere 2 af dem er stoppet ved job center.

Det undrer mig at du hænger ved kh. afdelingen når du skal afklares mod fleksjob eller ftp. Jeg ved godt at de i første omgang skal se om du overhovedet er berettiget til at blive afklaret mod fleksjob eller ftp, det gjorde de også med mig. Jeg skulle tage fat i social service og de fattede nada, de mente "blot" at min sbér i jobcenter prøvede at vaske hænder.

Hvis jeg var dig ville jeg tage fat i job centeret, helst job center chefen og informere at du skal afklares mod fleksjob eller ftp. og derfor gerne vil have arrangeret et møde med en sagsbehandler i afklaringsteamet. Kan du ikke få fat i jc. chefen, så få han/hendes navn og mail hertil, dette sikkert blot på deres hoved mail. Svares der ikke så ryk, jeg blev kontaktet af en ass. til jc. chefen og så kom der skub i tingene.

Det er muligt at du også bare ved at kontakte jobcenter kan få etableret et møde ved afklarings teamets sagsbehandlere. Kontanthjælpen, kører for sig selv i mens, det vil sikkert i afklaring spørge dig om du har søgt kh. Det gjorde de med mig.

Det er naturligvis snart sommer ferie i kommunerne og alle har travlt, men prøv af se om du ikke kan komme den vej omkring jeg nævner, sådan var det i al fald i min kommunen.

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat