Se enkelt indlæg
Gammel 23-06-2010, 23:51   #3
Ruby
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2009
Indlæg: 230
Styrke: 15
Ruby er ny på vejen
Tjaaaa jeg har så fået AFSLAG 2 år i træk - pga. at NOGET af min medicin var migrænemedicinen Zomig - jeg har klaget og brokket mig og lige her i april efter at have bevist at min migræne medicin (som jeg har fået brug for efter jeg er blevet syg) er for nedafgående...

Bare lige for at sige at det ikke er ALTID man "bare lige" får det når man er over de 16.300 tror jeg det er.

På mit apotekt koster det så også 10 kr. PR SIDE når man får den der udskrift over det sidste års medicinkøb. Sååååå det løb op i over 100 kr. sidste gang jeg fik udskrift.. (optrækkeri)

Ikke for at fjerne det positive i trådstarters indlæg.

DET FEDE ved kronikerbevilling er så, at man kan vælge to måder at betale medicin på fremover.

Man kan vælge at betale alt indtil man når 3600... eller man kan få en "henstandsordning" og betale FAST 300 kr. pr. måned. JEG ÆÆÆÆÆÆÆÆLSKER faste udgifter - ser du - DET kan jeg forholde mig til.. 300 kr pr. måned - hverken mere eller mindre - med mindre du altså får noget medicin som ikke er tilskudsberettiget - for det skal betales ved siden af.

Hilsen en glad "kronikertilskudstøs"
Ruby er ikke logget ind   Besvar med citat