Emner: Hvad må man
Se enkelt indlæg
Gammel 18-06-2010, 09:38   #23
Ingrid
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-03 2006
Indlæg: 565
Styrke: 20
Ingrid er ved at flytte ind på K10Ingrid er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Multe Se meddelelser
Neeej... -folk i arbejde kan IKKE bare komme og gå som det passer dem... -og så længe Du ikke kan se der er forskel på arbejde og arbejdsløshed, har jeg godt nok ondt af din mand... -og det er ikke fordi han er arbejdsløs !!!
Jeg ser fint forskel på om man er i arbejde eller man er arbejdsløs. I mine 34 år på arbejdsmarkedet, har jeg aldrig været på en arbejdsplads hvor man kunne komme og gå som man ville. Skulle man have fri eller ferie, bortset fra de 14 dage af ferien som arbejdsgiver dengang ikke kunne råde over, så skulle man skam pænt spørge om "lov". Det er ikke sikkert det kan passe firmaet at man liiige får fri på et bestemt tidspunkt.

Man sender forøvrigt også nogle meget fine signaler i et debatforum, når man taler om stavnsbånd som ledig fleksjobber der ikke bare kan fise på besøg, det kan andre i den "virkelige verden" da heller ikke, om de så er arbejdsløse eller i arbejde. Som ledig fleksjobber er man "kun" ledig, og må naturligvis følge de regler der er, som en betingelse for at oppebære ledighedsydelse, nøjagtig som man må når man er på dagpenge eller får en løn for arbejde.

Min mand sætter sikkert pris på din medfølelse for ham, jeg holdt da også en pistol for panden af ham da vi blev gift 2 indlæg i denne tråd og du tror du har tjek på hele min person, faktisk fuldstændig som visse kommuner/lægekonsulenter der læser folks sag, som fanden læser Biblen. Ak ja, sådan er der så meget.

Ha`en god dag.

Sidst redigeret af Ingrid; 18-06-2010 kl. 09:48.
Ingrid er ikke logget ind   Besvar med citat