Se enkelt indlæg
Gammel 08-06-2010, 06:09   #6
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
Ansøgningsskemaet kan du også hente eller få fremsent hos borger servis ,du får fra den 1. så skynd dig at få ordnet papiret.

Jeg mener det hedder bolig ydelse,og noget at det skal man betale tilbage,når du kommer i job eller til penge eks. ved salg af boligen ,men du kan vælge at lade være med at få udbetalt den del af ydelsen der er tilbage betaling på,hvis du ikke kan udfylde skemaet selv så beder du bare om hjælp til det,de plejer at være hjælpsomme i borgerservisen.
Der har jeg lige en rettelse. Det er de gamle regler, at det kun var en del af det, der var tilbagebetaling på.
Idag er det sådan, at det hele skal tilbagebetales, når man bor i andelsbolig. Dvs det hele udbetales som et lån, når det er til andelsbolig. Men jeg er faktisk i tvivl om, om du kan få det til en andelslejlighed, når du er på kontanthjælp, men der kan være hjælp at søge alligevel til boligudgifter, mener jeg, måske nogle andre ved noget mere?
Hvis man er pensionist kan man godt søge boligsikring, men med tilbagebetalingspligt.

Sidst redigeret af gh72; 08-06-2010 kl. 06:17.
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat