Emner: Sos... Sos!
Se enkelt indlæg
Gammel 07-06-2010, 23:07   #4
kiskada
Elsker at være her på K10
 
kiskadas avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2010
Lokation: Mors, Morsø kommune
Indlæg: 95
Styrke: 15
kiskada er ny på vejen
SOS sygedagpengestop...

Tusind tak for de foreløbige råd/besvarelser..

Jeg prøver lige at præcisere spørgsmålene noget bedre lidt senere... eller i morgen tidlig;o)

...er lige nu, ved at prøve, at danne mig lidt bedre overblik (selvom det r lidt svært;o)

ganske kort:
ønsker flexjob (da jeg pga. af alle de fysiske "skavanker" ikke magter fuldtid), har været på sygedagpenge (først pga. fald ned fra trappe + kroniske smerter, fibromyalgi... senere depression også...) sammelagt 52 uger inden for 18 md. (har ikke fået forlænget sygedagpenge før).

Jeg er gift og har en datter på 7.

Jeg er sygemeldt, men nu uden sygedagpenge???... min læge siger, det er fuldstændig grotesk sådan som sagen er forløbet... og han kan ikke forstå at kommunen kan tolke fibromyalgi + depression som "færdigbehandlet", når jeg først lige er begyndt på ny medicin + psykolog osv. Så han er på min side, men hvad hjælper det? når kommunen ikke vil høre på, hvad han siger eller skriver.

Er der nogen, som har erfaring for, at en ny stattusattest fra lægen er en god ide, at vedlægge til klagen over sygedagpengestop??

men, men som ovenfor nævnt, skal jeg vist lige ha' lidt bedre overblik over det hele...

Nat, nat og

Kiskada
kiskada er ikke logget ind   Besvar med citat