Emner: Ensom kamp
Se enkelt indlæg
Gammel 26-05-2010, 12:56   #1
Hanna
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-04 2010
Indlæg: 242
Styrke: 15
Hanna er ny på vejen
Ensom kamp

Jeg skal afklares til pension eller fleksjob på grund af psykiske problemer med depression, stress m.m. Jeg blev ved en fejl sendt i aktivering, der ikke kom noget ud af og det ignorerer kommunen nu. Sådan lidt: ups - hovsa. Og nu skal du så rigtig afprøves til pension eller fleksjob på BOMI!

Den lidt patetiske overskrift skyldes at arbejdet med systemet er så ensomt. Jeg har meldt pas på arbejdslivet, fordi jeg ikke magter det. Så kører møllen og man overlæsses med mistro, rutinepladdersnak, ventetid og atter ventetid. Ligemeget om man har en god sag eller ej. Hvor er engagementet fra sagsbehandleren. Jeg vil gerne have mig frabedt at han/hun forelsker sig i mig, men et sted midt imellem, måske.

Jeg er blevet mobbet ud fra netop revacentret BOMI og der skal jeg nu arbejdsprøves internt. Jeg har en uddannelse som voksenunderviser, på Bomi kan jeg komme i køkkenet, pakke hundekiks, sy eller komme på metalværkstedet.

Jeg kender personalet, hvor jeg havde det rigtig godt med alle undtagen en teamleder, der var led og ondskabsfuld. Så skal jeg sidde i kantinen ved bordet ved siden af personalet og de skal evaluere mig og bedømme mig osv.

Jeg gør det ikke, jeg ved med mig selv, at jeg går ikke derud. Det er ydmygende og nedværdigende.

Min psykiater bakker mig ikke op heller ikke min sagsbehandler. Så kan jeg håbe på min læge, fordi jeg går ikke derud. Er der ingen på Sjælland, der er arbejdsprøvet andre steder end på f...... BOMI? Så må jeg sygemelde mig resten af mit liv.

Jeg er bare så ked af det.

Hannah

Sidst redigeret af Hanna; 26-05-2010 kl. 12:59. Årsag: stavefejl
Hanna er ikke logget ind   Besvar med citat