Se enkelt indlæg
Gammel 23-05-2010, 11:05   #11
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
Jeg fandt det her hos Det Sociale Nævn

Citat:

Det Sociale Nævn i Statsforvaltningen Syddanmark har gennemført en praksisundersøgelse af kommunale afgørelser om bevilling af merudgifter i form af håndsrækninger jf. serviceloven § 100.


Citat:
5.5.2. Vinduespudsning.
I undersøgelsens sager vedr. håndsrækninger til udvendig vinduespudsning har det vist
sig, at standarderne kommunerne imellem er meget forskellige. Der er tillige eksempler
på, at samme kommune udmåler håndsrækninger til vinduespudsning forskelligt, uden at
det nærmere fremgår hvorfor. Der er i sagerne bevilget håndsrækninger til vinduespudsning
fra en gang om måneden til 4 gange årligt. I meget få sager er det nærmere begrundet,
hvorfor udmålingen i den konkrete sag er 1 gang om måneden eller 4 gange årligt.
Kommunen skal i hver enkelt sag tage stilling til omfanget af den bevilgede håndsrækning
til vinduespudsning.
Rapporten kan hentes her Rapport

Så du kan godt sætte det op til min. 4 gange, jeg satte den som sagt til 7 til 10 gange. Da vinduepudsning ikke er så relevant i vinterperioden.


Citat:
at tage offentlig transport fastholder andre afdelinger i kommunen at jeg godt kan sålænge min bilsag ikke er afgjort.
Den afgørelse er ikke rigtig, hvis der ligger papir på du ikke kan klare det psykisk at tage bussen pga. af angst.
Min angst, svedetur og at jeg fik det generalt dårligt, det var blandt andet en af de ting som gjorde at jeg fik taxakørsel til varmtvandstræning..

Grunden til jeg spurgte om du ville sende en kopi, er for så kunne jeg vise dem at det er tidligere godkendt i det sociale nævn.

Mvh.
Jsn (flekser uden job )
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat