Se enkelt indlæg
Gammel 22-05-2010, 11:49   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Mange flere burde anke en en begrænset pension for det er altså kun i meget få tilfælde den kan bruges men ved godt at rigtig mange så er bange for helt af få underkendt pensionen ..

Men flere og flere kommuner giver med tidsbegrænsning på kun hvis borgeren spørger ind til den så er det ikke noget man bruger og kun noget der kan bruges i meget sjælden og u forudsete sygdoms diagnose.

Og lige pt er der da mange der får en tidsbegrænset og smart er det jo for så kan kommunen jo lige se hvad der kommer til at ske under reformen ...

Nu kender jeg ikke så meget til din sag gitte men har du tænkt på om der kunne være en anke i den her , det er helt op til hver enkelte , og op til ens forløb

Citat:
helenekr
Jeg kender heller ikke de paragraffer Huldra nævner, men jeg ved i hvertfald, at man skal tage ''pension med kontrol'' med et gran salt! Altså forstået på den måde, at man efter udløb, bliver permanent førtidspensionist (ganske uproblematisk), hvis ikke man har fået det bedre. Man skal altså ikke hele møllen om igen! Og ofte kan det ordnes nærmest på et par dage...
Når man høre hvordan den hele danske samfundsøkonomi skal reddes via reformen efter sommerferien så ville jeg ikke være så sikker på det mere
  Besvar med citat