Se enkelt indlæg
Gammel 20-05-2010, 18:17   #78
halse
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2008
Indlæg: 883
Styrke: 17
halse er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af MrBurns Se meddelelser
Synes også, det er deprimerende, at jeg ikke har hørt nogle af partierne foreslå [i forb. med de seneste finans-forhandlinger], at vi endelig trækker os ud af Afghanistan. Der må der være en hel del at spare der også.

Der er vel, for søren, ingen, der stadig tror på, at vi rent faktisk på nogen måde beskytter Danmark ved at føre krig derovre. Tværtimod!

Vi kan og skal ikke 'demokratisere' andre lande, som ikke vil demokratiseres.

Og husk nu, at grunden til, at DK gik ind i Afghanistan, var for at hjælpe amerikanerne med at finde bin Laden, og samtidig smadre Al Qaeda.
De få levninger, som Al Qaeda har tilbage, er forlængst smuttet ind i Pakistan. Og hvis vi ikke har fundet bin Laden i de 9 år, vi har været der nu, så finder vi ham sgu' heller aldrig.

De folk, der tror, vores soldater kun er derovre for at bygge skoler og blive tiljublet af de lokale, skal se at få øjnene op.
Det er jeg fuldstændig enig med dig i. Derfor foreslog jeg tidligere at man kunne finde nogle af pengene på forsvarsbudgettet.
Jeg mener også vi skulle overveje at trække vores topper hjem fra balkan og libanon.
Danmark har så vidt jeg husker udstationerede soldater i ikke mindre end 7 lande for øjeblikket.
Vi er et af de lande der aller flest soldater i krig i forhold til indbyggertallet inden for NATO.
Jeg mener faktisk kun det er USA og Storbritanien der har flere.
Ligesom dig er det ikke kun af økonomiske årsager jeg vil have vores soldater hjem fra Afganistan , men det er da en rar sidegevinst hvis vi kan spare nogle penge.
halse er ikke logget ind   Besvar med citat