Emner: Tiden går.
Se enkelt indlæg
Gammel 19-05-2010, 08:55   #1
archibald
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2009
Indlæg: 117
Styrke: 15
archibald er ny på vejen
Question Tiden går.

Jeg er en kvinde på 48, har stort set hele mit voksenliv modtaget kontanthjælp/suplerende i kort tid. Er ikke i aktivering, ingen sygemelding, ingen medicinering(har jeg selv valgt Lykkepiller er ikke mig)Psykisk er jeg meget let at "knække", derfor fungerer jeg minimal tid i aktivering osv. Sidste år henviste sagsbehandler på jobcenter mig til psykoligsk udredning, det var hårdt, men hun konkludrede at jeg var "normal" , intelligent, kronisk forløb af PTSD, depressionssymtomer. Puha , hader dianoser , vil bare være normal. Hun mener at mine personlighedmæssige skader ikke gør mig i stand til at fungere i uddannelse eller arbejde. Siden (marts 09) har jeg kun været til samtale 1 gang , og der spurgte jeg om at søge pension. Hun sagde at jeg bare skulle sige at jeg ville søge , så ville det gå igang. Har ventet et par måneder , kontaktede hende igen den anden dag. Og nu skal der så en psykiater udredning, (den anden var psykolog). Er i vildrede og skræmt over at skal igennem endnu, en for mig grænseoverskridende udredning. Jeg føler mig "udleveret". Så er der nogen der kan give mig råd?
archibald er ikke logget ind   Besvar med citat