Se enkelt indlæg
Gammel 07-05-2010, 09:09   #16
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
Det der nok burde gøres i din sag, er at gå efter de tidligere afgørelser, nå rdu er blevet tilkendt fleks eller pension.

Her anholder man så, om der kunne være taget beslutning, om disse tiltag tidligere.

Hvis sygedagpengesagen er fra 2007, og du ikke har fået kontanthjælp, og dermed afgørelse om indplacering, er det svært at gøre krav om evt misforhold.

Ret, hvis jeg har misforstået noget.
Vh popiae
Hej Popia,

Jeg undlod jo at søge kontant hjælp, pga. formue forhold. I min sdp. sag har jeg for det meste været indplaceret i en kat. 1. Mener du at det er efter at jeg har fået tilkendt ftp. at der også der vil være besværligheder med at kører min sdp. klage sag på tidligere afgørelser eller er det før fordi jeg ikke har været under kontanthjælp og dermed match der ?

Jeg tror også, at det er en god idé, at jeg lader sdp. sagen ligge til jeg har fået tilkendt ftp. og så kører det som om der kunne været taget en beslutning netop under sdp. forlængelse.

Nogle siger også at §28 er at fortolke udfra rp´en !!?? Hvordan det ? Er det så selvom den ikke nævnes direkte i ens sag og afgørelse ?

Tak for linksene Multe

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat