Se enkelt indlæg
Gammel 01-05-2010, 20:31   #1
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Mickey det lyder som om det er en forrevalidering de vil have dig ud i nu, og den kender jeg mange andre der også har været i og med de samme udtaler som du har fået om at det er for at få dig op i tid og få dig igang igen og så ellers tilbage til det ordinære marked, der er bare lige den hage ved det at nogen af de syge sq tillader sig at blive ved at være syge også selv om der sidder en kommunal dims på den anden side og mener at det skal ikke være sådan ....

Det her er hvad du kan forvente til en forrevalidering (sat med fed der hvor du skal være ekstra opmærksom)

Citat:
# En forrevalidering kan bestå af (en kombination af) afklaring, vejledning, virksomhedspraktik, uddannelse og lignende. Forrevalidering kan for eksempel gennemføres via kommunale projekter eller projekter hos andre aktører.

# Det er vigtigt at være opmærksom på og gøre borgeren opmærksom på, at en forrevalidering ikke nødvendigvis leder frem til et egentligt revalideringsforløb, men kan føre til tilknytning til arbejdsmarkedet på ordinære vilkår.
det er så det din sagsbehandler har gjort dig opmærksom på og her kommer det så det som jeg vil gøre dig opmærksom på ...

DU SKAL SKRIVE JOBDAGBOG MENS DU ER DER.
DU SKAL HAVE ET SAMARBEJDE MED DIN LÆGE
DU SKAL SIGE STOP OG SYGEMELDE DIG NÅR DET BLIVER FOR MEGET
DU SKAL IKKE SPILLE HELT OG DU SKAL SIGE FRA
DU SKAL HOLDE EN JÆVNLIG KONTAKT MED DIN SAGSBEHANDLER OG FORTÆLLE HVORDAN DET GÅR (bare så det ikke kommer heeeelt bag på dem hvis ikke du magter det )

Min veninde er lige kommet ud af sådan en forrevalidering og er nu indstillet til pension ... der var ikke mere arbejdsevne og hverken trusler om fratagelse om indkomst eller sparkene til eller mistænkeliggørelse eller nedværdigelse fjernede desværre hendes sygdom ....

så de ting jeg har skreget til dig husk dem og husk at alt kommunikation med din sagsbehandler skal skrives ned og sendes og bedes lægges ind i din sag ...

du får lige et par link her (jobdagbog og smerteskema )

http://www.k10.dk/media/skema/smerteskema.pdf

http://www.k10.dk/media/skema/dagssk...sproevning.doc

Og så bliver det en af dine fornemeste opgaver at ikke lade kommunen "glemme" dig de næste 6 mdr
  Besvar med citat